2014. augusztus 25., hétfő

Samsung Galaxy S5 független, fekete 16GB - Jelenlegi ára: 129 500 Ft

Anyagi okok miatt megválnék szeretett Galaxy S5 telefonomtól... mivel eléggé sürgős lenne, ezért nagyon olcsón adom.
Április 23-án vettem az eDigital-ban 195 ezerért, 2 év garanciával. Minden gyári tartozéka megvan!
A vásárlás napján kijelzővédő fóliát tettem rá, tehát abszolút karcmentes, új állapotban van.
Nincs sérülése, sosem ejtettem le, olyan mintha új lenne! Az akksiját is gondosan kezeltem, több napot kibír egy feltöltéssel.
Eredeti gyári szoftver (Android 4. 4. 2) van rajta, nincs rootolva, ez a mellékelt képeken is látszik.
Külön árulok hozzá 2db 4200mAh-os akksit, egy asztali bölcsőt extra töltő hellyel, illetve 7db tokot (kérlek jelezd üzenetben ha azok is érdekelnének).
Személyesen Budapest VII. kerben vehető át, vidékre 790 Ft-ért postázom (előreutalás esetné), bár ekkora összegnél szerintem jobb a személyes átvétel (kipróbálás után)!
Alku, csere, beszámítás nem jöhet szóba, ilyen kérdésekre nem válaszolok.


Jelenlegi ára: 129 500 Ft

Az aukció vége: 2014-08-26 16:12
. Samsung Galaxy S5 független, fekete 16GB - Jelenlegi ára: 129 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése