2015. május 23., szombat

C&A vagány pasis kényelmes farmernadrág 164 170 - Jelenlegi ára: 1 790 Ft

12 éves kisfiam kinőtt nadrágjait kínálom eladásra, méret alapján van köztük 128-134-es, sőt 170-es is, kérlek mindegyiknél ellenőrizd a mért adatokat, én a saját tapasztalatom alapján választottam a méretkategóriákat.
Mindegyik megkímélt darab, olyan, amilyet magam is szívesen megvennék, vannak köztük újak is, melyeket tavaly vásároltam, de kissé pocakos kisfiam úgy nőtte ki őket, hogy nem volt alkalma hordani.
Az esetleg előforduló hibákat mindenhol külön jelzem és fotóztam, kérlek ezek tudatában licitálj, köszönöm szépen.
C&A vagány farmernadrág címke alapján 170-es méretben, kérlek ellenőrizd a mért adatokat, 164-170-es méretre ajánlom.
Straight leg, vagyis szárai kényelmes laza egyenes szabásúak, dereka fix.
Nem foltos, nem bolyhos, nagyon szép állapotban, hátán az egyik száron találtam egy szálhúzódást, hátul alján koptatásai gyáriak, fotóztam a részleteket : )
Kedves Érdeklődők!
CSAK AJÁNLOTTAN POSTÁZOK! Megértésedet KÖSZÖNÖM!!!
5. 000 forint feletti vásárlásnál az ajánlási díj , illetve 10. 000 forint feletti vásárlás esetén a teljes ajánlott postaköltség az én ajándékom! Jó nézelődést kívánok!
A képeken törekszem a termék legkorrektebb és legélethűbb megjelenítésére, az esetleges hibákról mindig alapos tájékoztatást próbálok adni szóban és képekkel is, azonban a vakunak és az egyéni gépbeállítasoknak köszönhetően néha előfordul színbeli árnyalatnyi eltérés a fotó és a valóság között, ezért próbálom szavakkal is körülírni a színeket, kérlek, ha valamiben nem vagy biztos, inkább kérdezz : )
A ruhák nagy része saját darab volt, így gyakran a méretek, amelyekben hirdetem nem egyeznek a címkés méretekkel. Mindenkit szépen kérek, hogy a mért adatokat is ellenőrizze licitálás előtt a későbbi csalódások elkerülése végett, ruhát és cipőt méret probléma miatt csak akkor tudok visszavásárolni, ha az általam adott adatok pontatlanok voltak.
Vásárláskor gyakran csalóka a testen mért centiket alapul venni, általában a kiszemelt darabhoz hasonló fazonú saját darab paramétereit szoktam összevetni a terméklapon szereplő centikkel, tapasztalatom alapján ezzel a módszerrel biztosabb a siker : )
Köszönöm szépen a megértést : )
Kata
Kérlek, olvasd el saját oldalamat licitálás előtt.
Köszönöm!
Köszönöm szépen!



Jelenlegi ára: 1 790 Ft

Az aukció vége: 2015-06-12 09:42
. C&A vagány pasis kényelmes farmernadrág 164 170 - Jelenlegi ára: 1 790 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése